Din framtida arbetsgivare
Tripnet levererar modern IT-drift till kunder som prioriterar hög säkerhet och hög tillgänglighet. Tripnets kunder värdesätter personliga relationer, vill bli sedda, söker insiktsfulla råd och uppskattar vårt ansvarstagande. Tripnet har kontor och datacenter i Göteborg. Sedan starten 1995 har vi utvecklats till experter på såväl informations- och cybersäkerhet som avancerade driftslösningar. Läs mer på tripnet.se
Du är en del av ett lika härligt som kompetent team på cirka tjugo medarbetare. Arbetsuppgifterna innebär att du kommer att jobba kontorstid på vårt kontor på Gårda.
Dina arbetsuppgifterÂ
Dina ansvarsområden och arbetsuppgifter är varierande och omfattar bland annat:
- Arbete med Kund- och Leverantörsreskontra.
- Ansvarig för reception och kontor.
- Behjälplig i sälj- och marknadsbearbetning och event
Kundreskontra innebär all löpande fakturering, kravhantering, kundrelaterade förändringar i våra stödsystem mm. I Leverantörsreskontra jobbar du med löpande kontering, periodisering och bokföring.
Som första ansikte som möter våra besökare bidrar du i allra högsta grad till att stärka våra kund- och omvärldsrelationer. Du tar emot och välkomnar besökare, svarar i telefon och hanterar post- och gods. I rollen ingår kontakter med leverantörer och inköp, inom kontors--utrustning, och -maskiner samt städ. Du håller efter oss och hjälper till att hålla snyggt i reception, allmänna ytor och konferensrum.
Du kommer stötta sälj och marknad med att driva och genomföra marknads-aktiviteter, event och -anmälningar. Du assisterar vid säljaktiviteter samt tar fram rapporter och tidsredovisning på månadsbasis per säljare.
Din profil
Vi söker dig som är lösningsorienterad och relationsstark. Du är strukturerad, analyserande, har god kommunikativ förmåga och skön energi. Du är självledande och ansvarstagande, med stor initiativförmåga. Självklart finns dina trevliga och stöttande kollegor vid din sida för att lära och skapa möjlighet för dig att växa och utvecklas.
Krav:
- Lugn, systematisk med tydlig känsla för ordning och reda
- Relationsskapande och med starkt kundfokus
- Goda bokföringskunskaper
- Kunskaper i Microsoft 365, framför allt Teams, Word och Excel
- God administrativ förmåga, är strukturerad och kommunikativ
- Behärskar flytande svenska och engelska, både i tal och skrift
Meriterande:
- Erfarenheter av Visma Administration 1000/2000.
- Vana av att arbeta i Lime CRM.
- Kunskaper om Linkedin
- Kunskaper om informationssäkerhet och eller IT-säkerhet.
- Innehar B-körkort.
Tripnet är ett värderingsstyrt, mångfaldsbaserat företag. Vi lever efter våra övertygelser om vad som är viktigt. Vi har på så sätt skapat ett härligt företagsklimat som är lätt att trivas i samt ett varumärke som vi är väldigt rädda om. Därför är dina värderingar minst lika viktiga som din kunskap och erfarenhet. Du ställer upp, lyssnar aktivt, ger och tar feedback, tar ansvar och agerar. Du värnar om att uppfylla dina åtaganden och håller vad du lovar! Du är stolt och modig i din utveckling, agerar professionellt, och är uppriktig. Det är lätt att ha med dig göra. För dig är det viktigt att kommunicera och dela information. Du är flexibel och okomplicerad – du krånglar inte till det i onödan.
Villkor
Tillträde: Snarast
Placeringsort: Göteborg
Varaktighet: Vikariat, minst 12 månader.
Lön: Fast
Arbetstid: Heltid
Varmt välkommen med din ansökanÂ
Skicka din ansökan till ulf.persson@tripnet.se. Intervjuer kommer att ske löpande. Vill du veta mer om tjänsten kontakta Ulf Persson via epost.
Varmt välkommen med din ansökan
Skicka din ansökan till ulf.persson@tripnet.se
VÃ¥ra senaste artiklar


En natt på Tripnet


Växla upp säkerhetsarbetet – cyberhoten är fler, större och farligare än någonsin

