Årsredovisning 2017/18

När vi summerar det gångna året, är det med ett ganska stort mått av stolthet. Vi har lyckats befästa vår roll som en trygg och pålitlig driftpartner ytterligare. Att vi sedan dessutom var med och skapade e-handelshistoria tillsammans med Elkjøp med en omsättning på smått fantastiska 1,3 miljarder norska kronor under Black Friday, känns helt fantastiskt.

”The Tripnet Feeling” får fäste

Vår lagkänsla är något alldeles extra. För andra skulle våra kärnvärden antagligen bara vara tre ord utan större betydelse, men för oss på Tripnet har innebörden satt prägel på hela vår verksamhet – både externt och internt. Ett gediget arbete har gjorts för att implementera våra viktiga grundvärderingar och vi är oerhört stolta över att dessa så tydligt också har nått ut till våra kunder och partners. Vi får ideligen höra om den där ”speciella känslan” man får vid en kontakt med oss, eller under ett besök på vårt kontor i Gårda. The Tripnet Feeling är på riktigt, det är sant. Ett kvitto på att vi faktiskt har gjort rätt.

På Tripnet gillar vi feedback. Därför låter vi återkommande genomföra en kundundersökning (NKI). Resultatet är glädjande nog ytterligare ett kvitto på att vi lyckas leverera det våra kunder vill ha. Genomsnittsbetyget har ökat på så gott som samtliga områden jämfört med tidigare år. Åsikter som hjälper till att optimera och insikter som utmanar oss, välkomnar vi varmt. Vi vill växa tillsammans med våra kunder. Vår satsning ”TripLab” är ett sådant exempel. I Årsredovisningen kan du läsa mer om varför vi ibland går runt i vita labbrockar på kontoret…


Läs mer i Tripnets Årsredovisning.

© 1995-2019 Tripnet AB, ansvarig utgivare Ulf Persson | Information om cookies | Personuppgiftspolicy