Årsredovisning 2015/16

2016 har varit ett händelserikt år för Tripnet och vi har ännu en gång fått bekräftelse på att vi är på rätt spår i vårt kunderbjudande. Därmed fortsätter vi resan mot att bli ett ännu mer kunskapsintensivt företag, med ett visionärt och förändringsbenäget förhållningssätt.

2015/2016 – Vi fortsätter växa och utveckla vårt erbjudande.

Under räkenskapsåret 2015/2016 har vi på Tripnet landat i det stora visionsarbete som vi genomförde föregående period, vilket vi nu börjat se resultatet av. Ett av målen var att inta en mer rådgivande roll i relationen till våra kunder och vi har fått bekräftat att det är efterfrågat av marknaden. Vi har haft stort fokus på utveckling och investerat i såväl medarbetare som teknik, samtidigt som tillväxten är fortsatt hälsosam.

En av årets mest uppmärksammade händelser var vårt deltagande i E-handelseventet VärldensFarligaste Möte, där vi valde att berätta mer om vårt arbete med att hantera extrema trafiktoppar, som Black Friday.

Sist men inte minst, fortsätter givetvis vårt engagemang i Next Up – IT-tävlingen för åttondeklassare, samt organisationerna Mama Zebra, Majblomman och Drottning Silvias barnsjukhus. När vi fyllde 20 år 2015 startade vi Tripnets Jubileumsfond. Fonden har nu blivit en naturlig del av vår vardag och lika självklar som att vi i andra sammanhang delar med oss av våra kunskaper och insikter – som rådgivare och genom våra Kunskapsfrukostar.

Tripnet Årsredovisning 2015/16

© 1995-2017 Tripnet AB, ansvarig utgivare Ulf Persson | Information om cookies